Naprawiać czy jeździć z uszkodzeniem karoserii?

Naprawiać czy jeździć z uszkodzeniem karoserii?

Wielu kierowców ma obawy przed wysokimi kosztami napraw blacharskich oraz niemożliwością użytkowania auta na czas usuwania wgnieceń, rys czy korozji. W efekcie jeżdżą uszkodzonymi autami. Czasami uważają , że dopiero przy okazji jakiejś kolizji pozbędą się tych szkód – To duży błąd. Towarzystwa Ubezpieczeniowe weryfikują, które uszkodzenia są związane ze szkodą, a które nie. Dochodzi do tego, że koszt odszkodowania pomniejszany jest o 50% ze względu na wcześniejsze uszkodzenia. Naprawa blacharska wcale nie musi być droga, ale na pewno powinien być rozważony aspekt ekonomiczny, czyli – czy to się opłaca? Warto rozejrzeć się na rynku i poszukać innych rozwiązań np. warsztatów samochodowych oferujących technologię SMART, którą stosujemy i my w sieci S-PLUS. Polegają one na naprawie tylko miejsca uszkodzonego na karoserii, pozostawiając oryginalny lakier w miejscu nieuszkodzonym. Pozwala to utrzymać wartość pojazdu mimo wykonanej naprawy.

Naprawa w technologii SMART bez zbędnej zmiany grubości lakieru

Naprawa również nie musi być czasochłonna. Zostaliśmy przyzwyczajeni, że auto musi odstać swoje w warsztacie samochodowym i faktycznie stoi czekając na części lub mniejsze obłożenie pracowników. Sama naprawa tradycyjna także nie należy do krótkich. Możesz to znacząco skrócić, zwłaszcza decydując się na naprawy blacharskie przy zastosowaniu innowacyjnej metody SMART w sieci S-PLUS.

Naprawa w technologii SMART liczona jest w GODZINACH, a nie dniach

Samochody, czyli ich wartość, wiek, klasa mogą być bardzo różne, jak różne mogą być uszkodzenia – rysy, zabrudzenia, wgniecenia itd. Mnożąc je jeszcze przez ilość, widzimy stan estetyczny pojazdu. Stan estetyczny w dużym stopniu jest wyznacznikiem wartości pojazdu. Czym nowszy pojazd i wyższa jest jego klasa, tym uszkodzenia mają większy wpływ na wartość samochodu i z reguły bardziej przeszkadzają użytkownikowi i jego otoczeniu.

Naprawa w technologii SMART pozwala podnieść wartość pojazdu nawet o 30%

Użytkownicy również różnią się w podejściu do swoich pojazdów. W warsztatach samochodowych S-PLUS konsultacja nic nie kosztuje. Z przyjemnością doradzimy jaką technologię wybrać przy naprawie szkody – w zależności od tego, czy chodzi o usuwanie drobnych rys z lakieru, czy wgniecenia. W niektórych przypadkach można zastosować redukcję uszkodzenia, czyli przeprowadzenie naprawy w okrojonym zakresie. Skutkiem będzie zminimalizowanie widoczności uszkodzenia – rozwiązanie raczej dla starszych modeli samochodów i hobbystów, dbających o zachowanie oryginalności pojazdu.

Naprawa w technologii SMART to gwarancja satysfakcji

My Polacy mamy skłonność do ponoszenia dodatkowych kosztów zaraz po kupnie auta, jeżeli będzie możliwe doprowadzenie go do wysokiego poziomu estetycznego. Następnie przychodzi długi okres eksploatacji i estetyka schodzi na plan dalszy. Nagle w efekcie podjęcia decyzji o sprzedaży zaczynamy naprawiać uszkodzenia i poprawiać stan estetyczny. Jednak nie dla siebie, ale dla nowego właściciela. Mamy klientów, którzy zlecają nam przygotowanie auta do sprzedaży, właśnie z takich pobudek. Jakie jest ich zdziwienie, gdy widzą swoje auto efektownie odnowione. Nierzadko zdarza się, że podejmują wtedy decyzję, że jednak nie będą sprzedawać jeszcze swojego auta. Nie przez przypadek tę usługę nazwaliśmy „Auto jak nowe”.

Film S-PLUS naprawa SPOT

sieć salonów   zgłoś szkolenie