W ramach naszej oferty zajmujemy się m.in. przygotowaniem auta do zwrotu po zakończeniu umowy leasingowej. Zdanie auta po leasingu obwarowane jest licznymi warunkami. Nasz zespół postara się, aby pojazd spełniał wszystkie stawiane mu wymagania, zanim wróci do właściciela. Wiemy również, jak bardzo ważne w zarządzaniu parkiem samochodów jest uwzględnienie wszystkich czynników czasowo-kosztowych przy zachowaniu wysokiego poziomu obsługi Klienta. Dlatego oferujemy wiele usług, które ułatwią zarządzanie pojazdami oraz usprawnią procesy logistyczne.

Oferujemy szereg usług, które skutkują wymiernymi korzyściami dla firm działających w branży CFM:

  • Redukujemy czas wyłączenia pojazdów z ruchu,
  • Obniżamy koszty likwidacji szkód, a pośrednio również koszty ubezpieczenia parku aut,
  • Podnosimy wartość pojazdów w zarządzanych flotach,
  • Raportujemy na bieżąco o stanie estetycznym parku samochodów,
  • Ofertę „szyjemy na miarę” potrzeb naszych Klientów, dostosowując czas, miejsce i zakres świadczonych usług,
  • Obejmujemy zasięgiem działania obszar całego kraju.

Usuwanie drobnych szkód parkingowych

Przedstawiciele branży CFM zgodnie twierdzą, iż niebagatelnym problemem, generującym coraz wyższe koszty, a zarazem wpływającym negatywnie na rentowność działalności, są szkody komunikacyjne. Wyłączenie pojazdów z ruchu, kosztowne naprawy, zwyżki ubezpieczeniowe – to tylko niektóre z dotkliwych skutków szkód, z którymi muszą radzić sobie każdego dnia. Dlatego w obszarze szkodliwości nieustannie trwają poszukiwania rozwiązań generujących możliwie najniższe koszty, a jednocześnie łatwych we wdrożeniu.

Proponujemy gotowe rozwiązanie w zakresie likwidacji drobnych szkód komunikacyjnych i parkingowych. Oferta usług S-PLUS, oparta na technologiach napraw SMART, jest alternatywą dla czasochłonnych i kosztownych metod tradycyjnych – umożliwia naprawy miejscowe, bez zbędnego demontażu czy wymiany całych elementów, redukując koszty materiałowe i skracając czas usługi do minimum. Stosujemy przejrzyste zasady kalkulacji kosztów naprawy, co pozwala określić ostateczną cenę przed przystąpieniem do prac. W ramach naszej współpracy gwarantujemy wykonanie usługi w dowolnym salonie naszej sieci lub w miejscu wskazanym przez Klienta (usługi mobilne). Redukcja kosztów i czasu wyłączenia pojazdu z użytkowania, stale rozwijana przez nas sieć Salonów działających w oparciu o jednolite procedury, czy też mobilność usług, to nie jedyne nasze atuty.

Przeglądy estetyczne

Pojazdy flotowe, jak każde narzędzie pracy, podlegają zużyciu. Wyjątkowa mobilność narzędzia, jakim jest samochód, czyni prawie niemożliwym kontrolę jego stanu estetycznego – niezmiernie istotnego, z punktu widzenia wartości pojazdu, aspektu. S-PLUS oferuje nowy produkt z zakresu administracji i zarządzania parkiem aut – Program Przeglądów Estetycznych, umożliwiając tym samym kompleksową kontrolę nad stanem estetycznym pojazdów flotowych. Dołączenie do programu to również spokój o stan aut, kiedy umowa leasingu zbliża się do końca. Zdanie pojazdu objętego naszą opieką jest jedynie formalnością.

Przystąpienie do Programu Przeglądów Estetycznych przekłada się na konkretne korzyści dla firmy:

  • Stała kontrola osoby zarządzającej flotą nad stanem estetycznym samochodów flotowych,
  • Niskie koszty likwidacji szkód nie wpływają na wzrost stawek ubezpieczenia,
  • Rozłożenie kosztów napraw na okres 3 lat, a nie dopiero przed zdaniem pojazdu,
  • Zredukowany czas wyłączenia pojazdu z eksploatacji,
  • Usługa i obsługa dopasowana do potrzeb zleceniodawcy,
  • Estetyczny wygląd auta jest wizytówką firmy,
  • Zadbany samochód jest szanowany przez użytkownika,
  • Podniesienie walorów użytkowych pojazdów poprzez usługi autodetailingu,
  • Znaczące obniżenie kosztów zwrotu pojazdu po kontrakcie leasingu.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat Programu Przeglądów Estetycznych zapraszamy do kontaktu z Centralą Sieci S-PLUS.

Przygotowania pojazdu do sprzedaży

Intensywna eksploatacja aut przez pracowników firm powoduje, że ich wartość rynkowa w momencie sprzedaży drastycznie spada. Zlecenie prac z zakresu autodetailingu oraz napraw Smart pozwala na znaczące podniesienie wartości estetycznej, która w 30% stanowi cenę sprzedaży. Sieć S-PLUS niejednokrotnie już uczestniczyła w takim przedsięwzięciu. Podczas wykonywania zlecenia dla jednego z najpopularniejszych koncernów branży FMCG, w ciągu 6 miesięcy przygotowaliśmy do sprzedaży 898 samochodów. Przygotowanie pojazdów obejmowało:

  • Usunięcie 2370 m² oznakowań brandingowych,
  • Około 112 naprawionych szyb,
  • Wypolerowanie ponad 9,5 tys. m² karoserii,
  • Usunięcie około 100 dziur wypalonych w tapicerce,
  • Wyciągnięcie około 200 wgnieceń,
  • Około 1100 napraw typu SPOT (rysy, otarcia).

Przygotowania pojazdu do zmiany użytkownika

Częsta zmiana użytkownika pojazdu odbija się negatywnie na jego stanie estetycznym. Przestaje być wizytówką firmy, a staje się przyczyną niezadowolenia i demotywacji. Zniechęca kolejnego użytkownika do dbałości o narzędzie pracy. Czy tak musi być? S-PLUS proponuje usługi, które zapobiegną podobnym sytuacjom. Podobnie jak w przypadku przygotowania pojazdu do sprzedaży oraz w przypadku zwrotu auta po leasingu, oferuje szereg zabiegów trwale podnoszących walory estetyczne i użytkowe pojazdu takie jak lakierowanie auta, spowalniając tym samym proces utraty jego wartości.

Przygotowania pojazdu do zwrotu po leasingu

Auto będące w wynajmie CFM czy w leasingu musi wrócić po kontrakcie do właściciela pojazdu, czyli wynajmującego lub leasingodawcy. Wiele lat współpracy z firmami, znajomość zasad wynajmu i leasingu pojazdów w kraju, jak również świadczenie usług przez ponad 12 lat dla wielu flot samochodowych, dało nam rozległą wiedzę, jak proces wynajmu pojazdów przebiega pod kątem uszkodzeń, monitoringu szkodowości, a przy końcu kontraktu, jakie zdarzenia i koszty mogą towarzyszyć flocie przy zdaniu pojazdów. Nasza pomoc nie ogranicza się tylko do dostarczenia konkretnych oszczędności wynikających ze stosowanych technologii naprawczych (koszty i czas), ale także służymy wsparciem doradczym w zakresie podjęcia najlepszych decyzji finansowych co do floty tuż przed zdaniem, wskazując jeszcze na tym końcowym etapie dalsze możliwości optymalizacji kosztów za zużycie ponadnormatywne.

Piotr Bogacki
Kierownik Operacyjny Sieci S-Plus