Lakierowanie karoserii - Wrocław
Otarcia lub ryski, maska bądź całe nadwozie – poradzimy sobie z każdym problemem – lakierowanie nie ma dla nas ograniczeń w skali. Nieduże uszkodzenia powierzchni lakierowanych możemy usunąć bez drogiego naprawiania dużych powierzchni. Koszt lakierowania miejscowego SPOT nierzadko jest nawet o 60% tańsze od tradycyjnego lakierowania całych elementów wraz z cieniowaniem na sąsiednie. To jeden z kluczowych argumentów za wykorzystaniem tej innowacyjnej technologii.
1,5 godziny – to czas jaki potrzebują nasi specjaliści na usunięcie niewielkiego uszkodzenia powłoki lakierniczej!
NAPRAWA SPOT
Otarcia, głębokie rysy czy inne niezbyt rozległe uszkodzenia lakieru jesteśmy w stanie zlikwidować bez drogiego lakierowania całego elementu. Technologia z grupy innowacyjnych napraw SMART nazywana „Lakierowanie SPOT” jest idealnym rozwiązaniem takich problemów.
Nieduże otarcie w typowym miejscu mieszczące się pod kartką formatu A4 naprawimy w zaledwie 90 minut! Nietrudno się domyślić, że ograniczenie obszaru pracy będzie wpływać na obniżenie kosztu naprawy. Lakierowanie SPOT może zmniejszyć cenę nawet o 60% w stosunku do naprawy tradycyjnej.
Technologia ta jest doskonała do likwidacji szkód parkingowych oraz niezbyt rozległych otarć błotników, zderzaków czy drzwi Twojego samochodu. Lakierowania SPOT używamy również do napraw zarysowanych felg aluminiowych, obitych rantów drzwi lakierowanych listew czy obudów lusterek bocznych.
Dzięki zastosowaniu tej metody unikamy demontażu elementów karoserii co eliminuje szereg problemów np. z ponownym ich spasowaniem czy zagrożeniem uszkodzenia elementów montażowych. Tak, to również znacząco wpływa na skrócenie czasu naprawy. Zaledwie 1,5 godziny czas jakiego potrzebujemy na naprawę typowego uszkodzenia. Stosowanie metody SPOT ogranicza miejsce naprawy do obszaru niewiele większego od powierzchni uszkodzenia. Dzięki temu zachowujemy duże powierzchnie oryginalnego lakieru a sam obszar naprawy jest trudny lub wręcz niemożliwy do zauważenia. Mała powierzchnia naprawy to również oszczędność materiałów i czasu pracy co bezpośrednio wpływa na koszt usługi. Naprawa SPOT może być nawet o 60% od tradycyjnej naprawy lakierniczej.
Oto najbardziej typowe uszkodzenia możliwe do lakierowania SPOT:
- Zarysowania zderzaków
- Głębokie rysy na lakierowanych elementach karoserii
- Otarcia błotników i drzwi
- Zadrapania na obudowach lusterek
- Uszkodzenia listew ozdobnych i klamek
LAKIEROWANIE DUŻYCH POWIERZCHNI
Również w tradycyjnych naprawach lakierniczych wykorzystujemy najnowocześniejsze technologie. Naprawy SMART włączając w to lakierowanie miejscowe SPOT mają swoje ograniczenia. Nie każde uszkodzenie i nie na każdym elemencie karoserii można je wykonać. W takich przypadkach wykorzystujemy klasyczne metody napraw lakierniczych.
Tradycyjne lakierowanie całoelementowe jest stosowane najczęściej przy:
- Dużej powierzchni poziomej elementu (maska, dach, pokrywa bagażnika),
- Powierzchni uszkodzonego elementu bez przetłoczeń czy listew ozdobnych (np. błotnika, drzwi), które umożliwiają odcięcie nowego lakieru,
- Elementach uszkodzonych w kilku obszarach, gdzie nieopłacalne jest wykonanie kilku napraw SPOT
Każdy z warsztatów sieci S-PLUS wykonuje pełen zakres usług całoelementowego lakierowania:
- Lakierowanie nowej części, gdy trzeba wymienić element,
- Renowacyjne lakierowanie po pracach blacharskich i szpachlowaniu
- Nawierzchniowe lakierowanie z cieniowaniem.