5 zalet korzystania z usług zakładu blacharsko-lakierniczego

Poruszanie się samochodem jest związane z ryzykiem uszkodzenia lakieru lub wgniecenia karoserii czy to w wyniku niewielkiej szkody parkingowej, czy też poważnej kolizji. Szybkie pozbycie się usterek jest szczególnie ważne dla każdego kierowcy. Pomóc w sprawnym przeprowadzeniu naprawy powypadkowej może dobry zakład blacharsko-lakierniczy. Jakie zalety ma korzystanie z usług tego rodzaju firmy?

Zakład blacharsko-lakierniczy — dlaczego warto korzystać z jego usług?

Uszkodzenia powstałe w wyniku kolizji mogą mieć różny zakres – część aut wymaga naprawy na ramie, inne jedynie wymiany niektórych paneli karoserii lub tylko ich prostowania. Optymalnym wyborem okaże się więc zakład blacharsko-lakierniczy, który będzie mógł wykonać potrzebne czynności, nie narażając klienta na niepotrzebne wydatki oraz długi okres oczekiwania. Najważniejsze zalety korzystania z usług tych przedsiębiorstw to:

1. Wycena uszkodzeń na podstawie różnych technologii pozwalających na optymalizację kosztów. W zależności od usterek możliwa jest wymiana poszczególnych części auta, naprawa tradycyjna lub typu SMART. Szczególną popularnością cieszy się ostatnia z wymienionych opcji. W ramach innowacyjnego usuwania usterek wykorzystuje się m.in.:

  • technologię PDR — wiele uszkodzeń karoserii, w których nie doszło do pęknięcia lub odpryśnięcia lakieru, można naprawić metodami niewymagającymi lakierowania;
  • technologię Glue Puller — jest świetnym uzupełnieniem klasycznych technik PDR, wolnym jednak od ich ograniczeń. W warsztacie, który ją stosuje można szybko i tanio wyprostować wgięcia na profilach zamkniętych oraz w miejscach, do których dostęp od wewnątrz, konieczny w technikach PDR, będzie niemożliwy;
  • technikę SPOT — lakierowanie otarć i rys na karoserii nie musi oznaczać nakładania farby na cały element, tym bardziej że wiąże się to z jego długotrwałym i kosztownym demontażem. W takiej sytuacji można sobie poradzić znacznie szybciej przez wykonanie klasycznej zaprawki lakierniczej. Warsztat oferujący usługi blacharsko-lakiernicze powinien dawać taką możliwość.

2. Załatwienie w imieniu Klienta możliwie wszelkich formalności przy zgłoszeniu szkód do TU — obsługa wszystkich formalności związanych z wyceną szkód oraz kontaktami z ubezpieczycielem bywa dla klientów kłopotliwa. Dobry warsztat zaoferuje załatwienie maksimum formalności w imieniu klienta.

3. Gwarancja ceny po oględzinach — dzięki temu, że od razu po obejrzeniu auta fachowiec wycenia obsługę, klient nie musi obawiać się niespodziewanych kosztów.

4. Optymalizacja czasu naprawy — czas naprawy w technologii SMART z reguły jest liczony w godzinach, co oznacza, że nierzadko samochód można odebrać jeszcze tego samego dnia.

5. Gwarancja jakości naprawy — dobry warsztat daje klientom gwarancję na 24 miesiące, co stanowi zapewnienie, że wszystkie usterki są usuwane w profesjonalny sposób.

Wróć na bloga
sieć salonów   zgłoś szkolenie