Auto nie dla każdego stanowi tylko narzędzie pracy, które ma być sprawne i jeździć. Dla wielu ma także wartość jako ruchomość, która podlega wycenie także na podstawie oceny wizualnej (kupujemy wzrokiem). Samochód to także wizytówka, a nawet reklama osoby lub firmy, której służy jako środek transportu i informacji (nazwa, adres kontaktowy, zakres usług itp.). Samochód może mieć także wartość sentymentalną i historyczną. Powody, dla których możemy się obawiać nieprofesjonalnej usługi lakierowania samochodu jest znacznie więcej.

W praktyce ze strony lakiernika samochodowego najczęściej obawiamy się:

  • źle dobranego koloru i struktury lakieru (także w zakresie dodatków),
  • nieprawidłowo nałożonej warstwy lakieru (wtrącenia, błędy, ryzyko złuszczenia itp.),
  • zwiększenia grubości lakieru i obszaru lakierowania także o elementy sąsiadujące w wyniku cieniowania,
  • zabrudzenia i zapylenia lakierem innych elementów,
  • kilkudniowego braku samochodu.

Czy jest rozwiązanie, które ograniczy nasze obawy przed oddaniem auta do lakiernika samochodowego?

Uszkodzenia karoserii mogą być różnego typu i wielkości. Znacząca część uszkodzeń kwalifikuje się pod naprawę lakierniczą miejscową SMART (tzw. SPOT lakierniczy). Naprawa ograniczona jest wyłącznie do miejsca uszkodzenia. Wymianie na nowy podlegają wszystkie warstwy lakieru (podkład, kolor i warstwa ochronna akrylowa). Jest to w pełni profesjonalna naprawa.

Inne cechy charakterystyczne usługi SPOT, które są jednocześnie korzyściami dla właściciela pojazdu:

  • czas naprawy to kilka godzin, nie wymaga wielodniowego suszenia co może wiązać się z ryzykiem zabrudzenia. Naprawa miejscowa wymaga zastosowania specjalnych materiałów lakierniczych, dostarczanych wraz z systemem komputerowego doboru koloru.
  • pozostawiamy oryginalny lakier na częściach nieuszkodzonych elementu. Nasi specjaliści ograniczają do minimum konieczność cieniowania na elementy sąsiadujące. Już 5 cm wolnej przestrzeni wystarcza na przejście nowego lakieru w oryginalny.
  • bez zbędnej zmiany grubości lakieru. Nową warstwę akrylową wtapiamy w istniejący oryginalny lakier w odróżnieniu od praktyki napraw tradycyjnych, gdzie na zaledwie zmatowioną starą warstwę nakładane są kolejne, co znacząco zwiększa całkowitą grubość powłoki lakierniczej.
Podziel się:Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterEmail this to someone