Ile czasu powinna trwać naprawa małego uszkodzenia karoserii?

Niewielkie uszkodzenia nadwozia pojawić się mogą w wyniku zwykłej, codziennej eksploatacji. Małe ogniska korozji, zadrapania lakieru, drobne wgniecenia – to wady, które nie wypływają na sprawność pojazdu. Jednak jeśli nie wyeliminuje się ich odpowiednio szybko, mogą stać się przyczyną poważniejszych problemów. Wówczas naprawa będzie wymagała zastosowania zaawansowanych rozwiązań w zakresie lakiernictwa i blacharstwa samochodowego. Z tego powodu warto wykonywać nawet małe naprawy blacharskie i troszczyć się o bieżące usuwanie wgnieceń i rys z lakieru.

Dlaczego warto regularnie korzystać z usług lakiernika?

Już wiadomo, że zbagatelizowanie nawet niewielkiego uszkodzenia karoserii, z czasem może się przerodzić w duży problem. Poza tym jednak okazuje się, że za korzystaniem z usług lakiernika lub blacharza, nawet przy małych uszkodzeniach, przemawia także czas realizacji takich prac. Co to znaczy w praktyce? Oto prosty przykład.

Gdy korozja się powiększy bądź na powłoce pojawią się kolejne zadrapania i rysy, czas oczekiwania na oddanie auta przez serwis może wydłużyć się do kilku dni. Zakłada się, że taka naprawa trwa od 4 do 7 dni. Z kolei w przypadku drobnych uszkodzeń naprawy blacharskie i lakiernicze wykonywane są niemal „od ręki”. Dzięki temu auto nie zostaje unieruchomione na długo, a właściciel nie musi się martwić zamawianiem taksówek. Warto przy tym pamiętać jednak, że czas oczekiwania bywa uzależniony od bieżącego obłożenia warsztatu. Niekiedy może być zatem dłuższy niż zwykle.

Ile trwa naprawa niewielkiego uszkodzenia karoserii w warsztacie?

Przy założeniu, że Twój samochód trafił do specjalistycznego, dobrze wyposażonego warsztatu, takiego jak S-PLUS, w ręce osób, które posiadają wiedzę, umiejętności i doświadczenie w zakresie stosowania innowacyjnych technologii napraw SMART repair, naprawa uszkodzonej karoserii z pewnością przebiegnie szybko i sprawnie. Tak naprawdę nowe technologie napraw SMART ograniczają czas wyłączenia auta z eksploatacji podczas naprawy do zaledwie godziny, kilku godzin bądź ewentualnie dnia roboczego w zależności od rodzaju i miejsca uszkodzenia.

Szacowany czas oczekiwania na naprawę konkretnych usterek w naszym warsztacie wygląda następująco:

  • Naprawa lakierowanych elementów karoserii tj. lusterek, klamek itp. (głębokie rysy i otarcia)

Czas naprawy z S-Plus – 1 godzina

Oszczędzasz 60% kosztów z S-PLUS

* bez demontażu, pozostaje oryginalny element

  • Naprawa szyb klejonych (odpryski do 2 cm)

Czas naprawy z S-Plus – 0,5 godziny

Oszczędzasz 80% kosztów z S-PLUS

* pozostaje oryginalna szyba z rocznikiem

  • Usuwanie wgnieceń bez uszkodzonego lakieru

Czas naprawy z S-Plus – 0,5 godziny

Oszczędzasz 60% kosztów z S-PLUS

* usuwanie wgnieceń bez lakierowania, bez demontażu elementów

  • Naprawa karoserii (uszkodzenia lakieru) Lakierowanie miejscowe SPOT

Czas naprawy z S-Plus – 4 godziny

Oszczędzasz 25% kosztów z S-PLUS

* bez demontażu, bez zbędnej zmiany grubości

  • Naprawa uszkodzeń części nielakierowanych z warstwą strukturalną

Czas napraw z S-PLUS – 1 godzina

Oszczędzasz 60% kosztów z S-PLUS

* bez demontażu elementu i problemów z dopasowaniem

  • Naprawa uszkodzeń części lakierowanych z tworzywa sztucznego

Czas naprawy z S-PLUS – 4 godziny

Oszczędzasz 40% kosztów z S-PLUS

* pozostaje oryginalny, dopasowany element

  • Naprawa uszkodzeń felg aluminiowych (zarysowanie i drobne ubytki materiału)

Czas naprawy z S-PLUS – 2,5 godziny

Oszczędzasz 53% kosztów z S-PLUS

* bez demontażu koła i samej opony

  • Naprawa uszkodzonych kloszy lamp (rysy, zmatowienia)

Czas naprawy z S-PLUS – 1 godzina

Oszczędzasz 70% kosztów z S-PLUS

* bez demontażu elementu, zabezpieczenie warstwą ochronną po naprawie

  • Naprawa krawędzi drzwi

Czas naprawy z S-PLUS – 1 godzina

Oszczędzasz 80% kosztów z S-PLUS

* bez konieczności lakierowania całych drzwi, bez demontażu elementu

Ile czasu powinna trwać naprawa małego uszkodzenia karoserii?

Naprawa lakierowanych elementów karoserii tj. lusterek, klamek itp.

Głębokie rysy i otarcia

Czas naprawy z S-Plus – 1 godzina

Oszczędzasz 60% kosztów z S-PLUS

* bez demontażu, pozostaje oryginalny element.

Naprawa szyb klejonych

Odpryski do 2 cm

Czas naprawy z S-Plus – 0,5 godziny

Oszczędzasz 80% kosztów z S-PLUS

* pozostaje oryginalna szyba z rocznikiem,

pełna trwałość i estetyka szyby

Ile czasu powinna trwać naprawa małego uszkodzenia karoserii?
Ile czasu powinna trwać naprawa małego uszkodzenia karoserii?

Usuwanie wgnieceń bez uszkodzonego lakieru

Czas naprawy z S-Plus – 0,5 godziny

Oszczędzasz 60% kosztów z S-PLUS

* usuwanie wgnieceń bez lakierowania, bez demontażu elementów

Naprawa karoserii (uszkodzenia lakieru)

Lakierowanie miejscowe SPOT

Czas naprawy z S-Plus – 4 godziny

Oszczędzasz 25% kosztów z S-PLUS

* bez demontażu, bez zbędnej zmiany grubości

Lakieru

Ile czasu powinna trwać naprawa małego uszkodzenia karoserii?
Ile czasu powinna trwać naprawa małego uszkodzenia karoserii?

Naprawa uszkodzeń części nielakierowanych z warstwą strukturalną.

Czas napraw z S-PLUS – 1 godzina

Oszczędzasz 60% kosztów z S-PLUS

* bez demontażu elementu i problemów z dopasowaniem

Naprawa uszkodzeń części lakierowanych

z tworzywa sztucznego

Czas naprawy z S-PLUS – 4 godziny

Oszczędzasz 40% kosztów z S-PLUS

* pozostaje oryginalny dopasowany element

Ile czasu powinna trwać naprawa małego uszkodzenia karoserii?
Ile czasu powinna trwać naprawa małego uszkodzenia karoserii?

Naprawa uszkodzeń felg aluminiowych

Zarysowanie i drobne ubytki materiału

Czas naprawy z S-PLUS – 2,5 godziny

Oszczędzasz 53% kosztów z S-PLUS

* bez demontażu koła i samej opony

Naprawa uszkodzonych kloszy lamp

(rysy, zmatowienia)

Polerowanie

Czas naprawy z S-PLUS – 1 godzina

Oszczędzasz 70% kosztów z S-PLUS

* bez demontażu elementu, zabezpieczenie Warstwą ochronną po naprawie

Ile czasu powinna trwać naprawa małego uszkodzenia karoserii?
Ile czasu powinna trwać naprawa małego uszkodzenia karoserii?

Naprawa krawędzi drzwi

Czas naprawy z S-PLUS – 1 godzina

Oszczędzasz 80% kosztów z S-PLUS

* bez konieczności lakierowania całych drzwi, bez demontażu elementu

sieć salonów   zgłoś szkolenie