Technologie producenta są ściśle określone i charakterystyczne dla poszczególnych marek pojazdów. Producenci nie są zainteresowani ulepszaniem ich procesów ani dopuszczaniem firm zewnętrznych, „obcych” do udziału w dochodach płynących z napraw. Ze względu na konkurencję napraw SMART w stosunku do tradycyjnych, niektórzy producenci samochodów dopuszczają możliwość tych innowacyjnych napraw, jednak realizowanych wyłącznie w ich autoryzowanych stacjach obsługi.

Zgodnie z europejskimi przepisami obowiązującym również w Polsce wykonanie naprawy w technologii SMART w warsztacie S-Plus nie narusza warunków gwarancji na pojazd ani żaden jego element.

W sieci S-Plus w technologii SMART wykonywane są następujące usługi:

  • Naprawa karoserii po wypadku. W przypadku poważniejszych uszkodzeń obejmujących elementy konstrukcyjne lub wzmocnienia, stosowane są kompleksowe naprawy w zakresie blacharstwa samochodowego i lakiernictwa.
  • Naprawa karoserii po stłuczce. W razie możliwości prowadzona zostaje tzw. naprawa panelowa, bez usuwania elementów fabrycznie zamontowanych w aucie.
  • Usuwanie wgnieceń. Typowe, pojedyncze wgniecenie może zostać usunięte w warsztacie S-Plus nawet na poczekaniu, już w ciągu 30 minut.
  • Lakierowanie samochodu. Niewielkie miejscowe uszkodzenia lakieru usuwane są metodą „Lakierowanie SPOT”, tańszą średnio o 30% od naprawy całoelementowej.
  • Naprawa elementów z tworzyw sztucznych. Pęknięty zderzak, obudowa czy maskownica to już nie problem. Specjaliści S-Plus przywracają im pierwotną trwałość i fabryczny wygląd.
  • Reparacja i renowacja szyb, reflektorów, felg. Każdy z tego typu elementów samochodu można naprawić, bez konieczności wymiany na nowy. W sieci S-Plus dostępne jest m.in. klejenie odprysków szyb czołowych, polerowanie kloszy reflektorów oraz naprawa uszkodzonych felg.
  • Naprawy wewnątrz pojazdu. Usuwanie dziur w tapicerce materiałowej i skórzanej, renowacja tapicerki skórzanej, usuwanie zadrapań i uszkodzeń z deski rozdzielczej.
Podziel się:Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterEmail this to someone