Jeśli uszkodzenia dotyczą elementów konstrukcyjnych auta oraz wzmocnień, wtedy nie ma wyjścia: musimy zastosować tzw. tradycyjne naprawy blacharskie oraz tradycyjne lakierowanie całoelementowe. Ale niech Cię nie zmyli nazwa „tradycyjne”. W każdą naprawę zaangażowane jest najświeższe know-how i najnowocześniejsza technologia.

Dlaczego? Bo tak jest taniej, szybciej i skuteczniej.

NAPRAWY BLACHARSKIE (TRADYCYJNE)

Zawsze dobieramy sposób naprawy zgodnie z ideą korzyści dla klienta - czyli z optymalizacją czasu i kosztów. W praktyce zależnie od rodzaju uszkodzenia stosujemy miks technologii napraw: naprawy miejscowe SMART, naprawy tradycyjne oraz wymiana elementów na nowe. Wszystko po to, abyś zapłacił jak najmniej.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
WYŚLIJ ZAPYTANIE
WYŚLIJ ZAPYTANIE

NAPRAWY LAKIERNICZE (TRADYCYJNE)

Stosujemy najnowocześniejsze technologie w naprawach tradycyjnych. Jeśli element z uszkodzoną warstwą lakieru nie może być naprawiony metodą lakierowania miejscowego SPOT, stosujemy tradycyjne lakierowanie całoelementowe.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
WYŚLIJ ZAPYTANIE
WYŚLIJ ZAPYTANIE